Klachtenpagina
We vinden het in eerste instantie al vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Klantenservice staat bij ons hoog op het lijstje. Wij doen alles met uiterste zorg, maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard willen wij dit graag oplossen. We proberen je hier zo goed mogelijk te vertellen hoe we dat willen doen:
1. Maak je klacht aan ons kenbaar
Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen.
2. Het liefst per mail
Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de klacht te mailen. Dit doen we niet om de klacht af te schuiven, maar om er goed naar te kunnen kijken en een goede oplossing te bedenken.
Wij kijken er echt zo snel als mogelijk naar en klachten behandelen we direct nadat je ons mailt.
3. Informatiestroom
Wij informeren jou over de status van de klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer.
Een oplossing komt er altijd! Wij nemen jouw klacht heel serieus. Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
4. Oplossing
Wij zorgen er voor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden daar kun je van op aan!
5. Klant
De klant staat bij ons op nummer 1! Wij willen dan ook niets liever dan een tevreden klant voor nu en de toekomst
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.